tirsdag 11. januar 2022

Til min venn ...

"Livet er bedre med deg som venn"


Gode venner er godt å ha i disse innestengte tider
Fint å kunne sende en hilsen til en som trenger 
en vinterklem




Helga har jeg brukt til å gå gjennom og å sortere mine mønsterark
Det var mange fine skatter
som skal få se dagens lys
Jeg har også gitt meg en utfordring ...
Jeg skal ikke kjøpe noe nytt før jeg har ferdigstilt 50 prosjekt
Tror dere jeg greier dette ?




Restene er brukt på baksiden ✂

Produkter jeg har brukt :

Ark fra 
PAPIRDESIGN

Dies fra
PAPIRDESIGN

Stempel fra
HOBBYKUNST
MATHIA DESIGN
 "Bursdagstekster HK20201
Pynt

DOTTER
BLING

~~ ❤ ~~

I butikken hos 
HOBBYKUNST
skjer det spennende ting denne uka 
Så til dere som bor i nærheten vil jeg oppfordre dere til å ta turen til 
KARIHAUGEN
Per Krogh vei 4, inngang C, 3. etasje
HUSK MUNNBIND
💜


-Helle-




 


 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake