torsdag 13. januar 2022

Bordkort med mal ...

Jeg har fått spørsmål om mal på disse borkortene,så da deler jeg dette med dere igjen
Disse bordkortene er flotte å bruke både i barnedåp, konfirmasjon og til bryllup

I dag har jeg pyntet dem til bryllupet til
Per & Kari
I den lille esken er det plass til litt kaffegodt,
som feks en Ferrero Rocher


 Håper malen er forståelig, men spør om du lurer på noe 











Jeg har brukt
GLITTERPAPIR
i sølv som ikke drysser









Håper dere vil bruke denne malen,
tagg gjerne meg hvis dere gjør det
Alltid hyggelig å se flere varianter og fargekombinasjoner

Ønsker dere en flott dag
DT Helle

1 kommentar:

  1. Wow, dette bordkort var helt utrolig stilig ❤! Kan brukes i så mange sammenheng, bryllup, dåp, konfirmasjon, jubileum osv ❤!! Kan nok ganske sikkert hende jeg prøver meg på disse, og vil da så klart kreditere deg ❤!Gleder meg til å lage ❤❤❤!

    SvarSlett

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake