mandag 14. januar 2019

"Jeg digger deg"

Nytt år og nye muligheter...
Jeg har som mange andre ryddet og sortert hobbyting og funnet frem mye snop som ikke brukes ofte.Dette har jeg tenkt å gjøre noe med, så i dag er det embossingpulveret jeg har blåst støvet av.


Teksten jeg har embosset med hvitt embossingpulver er fra stempelplaten fra Huldra Designstudio heter «Venner 2» 
Sølvrammen rundt teksten er laget med Hot-foil ,som er folie som reagerer på varme.
Har brukt litt uttynnet gesso hist og her, paljetter og noe gammel pynt som ble kjøpt i Magnoliabutikken for mange år siden.
Litt gøy å rydde ,for det dukker opp så mye spennende …

Denne uken er det min DT-uke hos Huldra Designstudio
I morgen dukker det opp enda en bloggpost hos meg
- Vi sees vel -

Deltar i utfordringer hos :

Nordsalten Hobbyklubb # 167 Gled en venn 
                     

4 kommentarer:

  1. stilig kort med de flotte røde detaljene:) Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  2. Flott kort Helle :) Du er så dyktig på bruk av spreke farger :)
    Tusen takk for at du deltar på NSHK sin utfordring «gled en venn»

    DT Marielle

    SvarSlett
  3. Elsker bruken av mørke bakgrunner og chalk i forkant. Det røde ga det prikken over ièn.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  4. Stilig kort❣️De røde detaljene kom veldig fint fram bak den flotte mørke fargen😃
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb!
    DT May-Runa🦋

    SvarSlett

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake