fredag 22. mars 2019

Til en tøff konfirmant ...


Innimellom må jeg blåse støv av min Silhouette .
Noe jeg burde gjøre oftere,for det er jo så gøy
og disse er jo så tøffe





Syns skoene passer perfekt til dekor på
 eksplosjonsboksene som jeg elsker å lage











Inni boksen har jeg laget en liten eske med plass til
 feks et smykke,en penge eller to
 eller kanskje et gavekort
Har også laget plass til en personlig hilsen

I rammen har jeg navnet til konfirmanten
og
dato for konfirmasjonen

Stemplene jeg har brukt er fra
Papirdesign

Utfordringer jeg deltar i :
Papirdesign : Stor begivenhet 
Nordsalten Hobbyklubb #169 Vår
Scrappelyst  : Vår
Crafty Creations Challenge #386 Anything goes




8 kommentarer:

  1. Super fun card! I love the tennis shoes and think this would make a perfect gift! Thanks so much for joining us and good luck with your entry!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Crafty Creations Challenges

    SvarSlett
  2. Very nice! Love the paper shoes!! This si so cute! Thanks for joining us at Craftycreationschallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Herlig konfirmasjonsboks med flotte detaljer! Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  4. Så kul boks 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  5. Denne eksplosjonsboksen var utrolig tøff. Digger fargen og alle de flotte detaljene. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  6. Så tøff eksplosjonsboks. Stilig med skoene på toppen.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. Superlekker eske med kul sko på toppen!
    Tusen takk for deltakelsen hos oss i Papirdesign.
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  8. Så fantastisk boks! Takk for at du deltar i Papirdesigns utfordring. Hilsen DT Ida Kristin :)

    SvarSlett

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake