søndag 17. mars 2019

Samisk-innspirerte konfirmasjonskort...



 Så er tiden inne for å få laget noen konfirmasjonskort
denne gangen ble det
samisk-innspirerte kort




Det har jeg ikke gjort før,
men utfordringer går jeg ikke av veien for




På disse kortene har jeg brukt vinyl,
det har jeg ikke brukt på kort før




Ble virkelig fornøyde med disse ,
og tror nok jeg lager noen flere av disse




Har et lite vers inni kortet med stempel fra
Huldra Designstudio
&
Papirdesign

-Helle-

Med disse kortene vil jeg delta i utfordringen hos :

Papirdesign : Stor begivenhet 
 Scrappelyst : Vår 
Nordsalten Hobbyklubb # 169 Vår


11 kommentarer:

  1. Så herlig å se noe Samisk inspirert! Skulle gjerne hat et par slike dies:) Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ingunn.
      Her har jeg brukt min Silhouette, altså ikke dieser
      -Helle-

      Slett
  2. Nydelige og originale kort.

    Takk for at du deltar i mars-utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Stilige kort😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  4. Så kult, digger disse samemotivene, burde vært dies dette :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem DT-Rita

    SvarSlett
  5. Så stilige disse var.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Herlige kort.
    Tusen takk for deltakelsen hos oss i Papirdesign.
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  7. Så morsomme kort! Dette har jeg ikke sett før. Takk for at du deltar i Papirdesigns utfordring. Hilsen DT Ida Kristin :)

    SvarSlett
  8. Hei Helle. Jeg vet ikke om du fortsatt ser kommentarer på dette innlegget, men vet du om det er mulig å få kjøpt filen til jenta noe sted? Den hadde vært perfekt til en konfirmasjon jeg skal i snart. 😊

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du 🙂 Send meg ei melding på Facebook

      Slett

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake