søndag 20. november 2022

Frittgående marsipangris, med mal...

 



HOBBYKUNST
Har verdens beste frittgående
MARSIPANGRISER
som er håndlaget i Telemark




Da jeg var innom butikken i høst måtte jeg kjøpe med meg noen griser  🐷



Kartongen måler 22,9 x 22,9 cm
Preg linje nr 1 = 6,4 cm
Preg linje nr 2 = 13,0 cm

LINKER TIL ET TIDLIGERE INNLEGG SÅ KAN DERE SE FREMGANGSMÅTEN I BILDER
 

Jeg har laget innpakning til dem, klare til å gi bort til jul
Når en har knekt koden med å lage esker med 
We R Memory Keepers
"ENVELOPE PUNCH BOARD" ,
ja da er jobben gjort

Jeg måtte lage et lite vindu sånn at "Gisse" ikke følte seg så aleine og innestengt

Til det brukte jeg en a sirkeldiesene fra et herlig sett fra 
CARLIJIN DESIGN
Fineste
 KRAFTKARTONGEN
 jeg bruker er fra 
RAYHER
Tekststemplet er fra 
PAPIRDESIGN
"ØNSKER DEG OG DINE EI SVINAKTIG GOD JUL"
RØDE DOTTER
RUTET BÅND

Ønsker dere en fortsatt god søndag,
og en enda bedre neste uke
-Helle-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake