lørdag 3. september 2022

Sjokoladeesker med mal...

 Blås støv av ditt 
ENVELOPE PUNCH BOARD
for nå kan jeg hjelpe deg med å lage esker til feks kremtopper og mokkabønner



Jeg starter med et ark som måler 
  24,5 x 24,5 cm



Legg arket i skjærebrettet som vist på bildet
Første pregelinje skal være på 8,5 cm,
Så bruker du puncheren for å lage "hakket"
Neste pregelinje er på 12,5 cm, 
Så bruker du igjen puncheren for å lage "hakket"

SNU ARKET 180 GRADER !

Så gjør du det samme på denne siden




Nå bretter du alle linjer som er preget , la de få en skarp og synlig brettekant.




SNU ARKET 90 GRADER

Nå sikter du deg inn på de fine brettene du har .
Punch og preg

Lag alle brettene, så ser du at du nå har en eske som kan passe til litt kaffekos




 



Klipp til som jeg viser på dette bildet
Bruk litt lim på to av disse små flapper som kan være bunn på eska 




De to andre flappene limer jeg inn som vist på bildet her 

Jeg har laga magebelte på denne eska, men de kan også lukkes med feks. MAGNET...




Supert LIM forressten 😊




Her har jeg brukt dieser fra
 PAPIRDESIGN:

JULESTJERNER
VIMPEL
TEKSTER 
som kan brukes



Dette er mitt inspirasjonsbidrag i 
JULEUTFORDRINGEN 

HOBBYKUNST,s månedlige utfordring

Er du ikke medlem av gruppa sa du 😉
Vi har god plass til flere scrappere
VELKOMMEN

-HELLE-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake