fredag 20. oktober 2023

Juleklem...

 Hobbykunst har de fineste klippeark med disse fine 
JULENISSENE
Bare se her
🠟


Sissel i teamet har laget en
  MAL
på denne esken 
som har plass til noen poser
Sjokoladedrikk
Selvfølgelig måtte jo jeg også prøve denne,
og her kan dere se mitt sluttresultat

 

Inni esken har jeg gjort plass til en julehilsen
Teksten er fra en av de nyeste stempelplatene fra 
Mathia design, 

Mønsterarket jeg har brukt på esken er fra 
PAPIRDESIGN
sitt nyeste slipp
JULESTEMNING
Arket heter 
JUL I SKOGEN

RØDRUTET BÅND
Rammediesen er en herlighet fra 
BY LENE
Den heter 
Frame with leaves og kan kjøpes 
HER
VOKSSTEMPEL
er blitt veldig populært og finnes i mange farger og motiv
Det du kan se jeg har brukt i dag er fra Papirdesign
GOD JUL

Ønsker dere en fin torsdag og ei god helg 
-HELLE-

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake