mandag 10. april 2023

Litt påskepussel...

  I dag skal dere få se litt annet enn det jeg vanligvis blogger 

Jeg har støpt både stearinlys og staker 




Det skal bare en liten bit av dette
FARGEPIGMENTET
for å farge den smeltede 
VOKSEN
Ikke glem å kjøpe
VEKE
hvis dere også har lyst til dette 
Former finnes i butikken i mange varianter, 
som denne 
KJEGLEN
KUBBELYS
HØYE LYS

Lysene er pyntet med flotte 
TRANSFERARK
som er beregnet til dette og ikke er brannfarlig 
Et tips fra meg er er å smøre støpeformene med olje av et eller annet slag
Formfett til bakeformer er supert til dette også



Gips er veldig gøy !
Disse stakene er støpt med former som du får kjøpt hos 
HOBBYKUNST
Som denne flotte 
FORMEN
Med denne støpes det en stake som passer til både langlys og t-lys
GIPS
Malingen jeg har brukt finner dere et stort utvalg av farger 
HER
Jeg har brukt av de boksene som heter 
Chalky finish

Lyst til å prøve dette ?
Kjør på !

Håper dere kan nyte siste påskedag i godt vær 
-Helle-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake