søndag 20. mars 2022

En bursdagshilsen...

 Mellom hostekuler har jeg fått pusla sammen dette kortet ...




Jeg har en del flotte stensiler som jeg så alt for sjelden bruker
Så i dag ble boksen henten ned fra hylla 😊


Har brukt en del nyheter i dag
Materialliste og linker er lagt ved og alt kan kjøpes hos 
HOBBYKUNST , min favoritt av alle butikker 



Stensil

PICKET FENCE: SLIM LINE PLUMERIA FLOWERS

Jeg bruker blenderbørster fra Picket Fence,
 disse holder seg i fasongen og gir en soft overgang mellom fargene

PICKET FENCE: BLENDER BRUSHES

Stempelputer

INK on 3
MARIGOLD ORANGE
BEE STING YELLO
TWIGGY BROWN


Dieser

SLIMCARD 
BURSDAGSHILSEN
SMÅ DOILIES

Stempel

DU ER ENESTÅENDE
De fleste av disse små stemplene har en størrelse som passer 
sammen med de nye diesene fra 
PAPIRDESIGN 
som heter "Doilies"

Dottene fra 
SIMPLE AND BASIC
finns i mange fine farger og størrelser 

          ~~ ❤ ~~

Ønsker dere en frisk og fin ny uke

-Helle-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake