søndag 20. februar 2022

Fargerikt restekort..

 


Jeg er sikkert ikke den eneste som tar vare på småbiter av papir...
I dag dukka jeg ned i resteboksen min,  jeg må prøve å få brukt opp litt...
Denne ideen til bruk av rester fant jeg i en utenlandsk blogg for en tid tilbake, Julie Beeck tror jeg dama het





MATHIA DESIGN  
er   Hobbykunstegen produserte design av stempel med flotte norske tekster

På forsiden av kortet har jeg brukt en stemplet tekst fra 
GUTTEPLATA
"Gratulerer med dagen din i dag" er fra stempelplata som heter 
"GRATULERER,med små tekster"
Stempelputen jeg alltid bruker til tekster er
VERSAFINE CLAIR i fargen  NOCTURNE

Diesene jeg har brukt i dag for å stanse ut tallene på forsiden av kortet er fra 
PAPIRDESIGN 
De fargerike DOTTENE som er brukt på dagens kort er fra 
Papirdesign og SIMPLE AND BASIC
Klistremerket på forsiden er et av mange flotte ord fra 
Papirdesign
Dette gule heter GRATULERER 3


Håper jeg kan inspirere dere til å bruke rester 😊


Ønsker dere en fin fortsettelse

-Helle-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake