lørdag 30. oktober 2021

Juleklem...

 I dag vil jeg dele bilder med dere av et kort jeg har laget

og som oser av jul 
🎄



PAPIRDESIGN
har et nydelig klippeark i den nye kolleksjonen 
DET KIMER NÅ TIL JULEFEST
Klippearket heter 
JULEØNS
KER
Tror de aller fleste føler som meg at dompap hører jula til ..
JULEKLEM
er en av de nye diesene fra 
PAPIRDESIGN
 sitt store utvalg 
Du finner de fleste i min favorittbutikk
HOBBYKUNST



Jeg bruker hvit 
POSCA
eller hvit ,litt utvannet 
GESSO
på en malerpensel for å lage snøeffekt på mine julekort 



Inni kortet er det god plass til å skrive en personlig julehilsen 

Stempeltrykket er fra
PAPIRDESIGN
Stempelplaten heter 
RAMPENISSEN
Det fine med de fleste mønsterark er at de er tosidige..
Som dette jeg har brukt i dag
DET KIMER NÅ TIL JULEFEST
Det skumle med tosidige ark er at jeg alltid må kjøpe to ark av hvert når det 
dukker opp nyheter 😊

Happy shopping 

- og god helg- 
Helle


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake