torsdag 11. mars 2021

Jeg har fått pakke ...

  - fra min favorittbutikk
HOBBYKUNST
I disse korona-tider er velfylte nettbutikker gull verdt ,
og Hobbykunst er virkelig raske til å sende varer

 



Ekstra kos er det når de tar seg tid til å skrive en hyggelig hilsen til oss på pakken ,
noe som damene på Bunnpris også gleder seg over 😊


I dag fikk jeg en del nyheter fra 
PAPIRDESIGN
Den første jeg måtte prøve er denne fine teksten som passer perfekt til slimline-kort 




"Hurra for deg som fyller ditt år "

Denne diesen tror jeg nok blir en av mine favoritter av nyhetene som akkurat er kommet 
for salg 
Mønsterarket er fra
Maja Design
 "MILES APART"
"KEEPING BUSY"




-Å tenk , jeg har laget et kort uten stempel-

Ønsker dere alle en trygg og smittefri uke 

-Helle-


Jeg deltar i utfordringer hos : 
Papirdesign #mer enn en die 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake