mandag 22. april 2019

Konfirmasjonskort igjen ...




Tråkker ut i noe jeg ikke er trygg på her og da tenker jeg på fargevalgene mine
Har nå fått tips og skal lage flere kort med
siluetten av Lulesamiske kofter




Tekststemplene jeg har brukt er fra Papirdesign sin flotte konfirmasjonsplate
"Lek når du kan"


På innsiden er det også en lomme med plass til penger eller et gavekort



"Kjære konfirmant"
Er en dies fra Papirdesign sitt rikholdige utvalg



Stemplene jeg har brukt er de samme som jeg brukte på jentekortet

Håper dere alle har hatt en flott påske
-Helle-

Utfordringer :
Papirdesign : Konfirmasjon 
Nordsalten Hobbyklubb : #170 Til tenåringen
Kreativ Scrapping : #4 Konfirmasjon
Scrap from your heart : #32 Bruk dies
Scrap the Rainbow : #11 Konfirmasjon

7 kommentarer:

  1. Wow, så kule og lekre kort, jeg digger at du bruker de lulesamiske koftene som motiv.
    Takk for at du er med på Scrap the Rainbows utfordring. Hilsen DT Trude Julie

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte samiske motiv og de fargene ble så flotte til motivene
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte kort! Med stilig motiv! Takk for at du deltar hos Papirdesign!

    SvarSlett
  4. Oj, så herlige motiv. Tror nesten jeg må ut og handle litt, for har jo så mange i omgangskretsen med store samiske familier. Loving it <3

    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  5. Så kule samiske kort, likte spesielt godt det nederste :-) Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem fra DT-Rita

    SvarSlett
  6. Kule og gjennomførte kort.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen fra oss i Papirdesign nå april.
    Med ønske om en super påske, klem fra Linda

    SvarSlett
  7. Så artige kort! Takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Scrapping. Hilsen DT Ida Kristin :)

    SvarSlett

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake