fredag 10. mars 2023

Mye nytt i dag ... og en mal...

 ...både mønsterark, dieser og brettekort ...


 



PAPIRDESIGN
har greid det igjen 
Vårslippet er en nydelig kolleksjon mønsterark som heter 
VERDIFULL




Et nydelig klippeark
BLOMSTERKLIPP
som også har en søt bakside
Til sånnt småklipp er en god saks halve jobben
Jeg liker denne 
DETALJESAKSEN
Diesen jeg har brukt i dag er en av mange nyeheter fra 
PAPIRDESIGN
Denne heter 
GRATULERER 30
Den er rett og slett lekker !

Nytt brettekort som jeg ikke har laga før.
Under finner dere en del bilder og oppgitte mål, i cm
Hvis noe er uklart, så ikke nøl med å spørre etter hjelp 







Biten med acetat limes bak panelet på innsiden av fronten av kortet



Pynt ivei som dere ønsker 



Jeg liker å bruke TYLL på mine kort
Hvite dråper lager jeg ved hjelp av en 
POSCA-TUSJ
HOBBYKUNST
har 
DOILIES
i mange størrelser og farger




Tekststripene som er på alle mønskerark tar jeg vare på, og denne passet godt 
til dette kortet 
"DU ER"  
er en bit av et av mange klistremerker med norske tekster fra Papirdesign
VERDIFULL er tekststripen fra klippearket
Jeg har også brukt baksiden av arket som heter 
BLOMSTERDRYSS

Ønsker dere en fin fredag og ei god og kreativ helg ✄

-HELLE-

1 kommentar:

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake