søndag 10. juli 2022

Verden er full av herlige mennesker...

 ... og en av dem er deg...






HOBBYKUNST
har en kjempeflott kolleksjon fra 
PRIMA
som heter 
"DULCE"

"Let's  Go To The Circus" er et ark fyllt med de fineste roser
Noen av rosene jeg klipte ut har jeg brukt 3D-puter på for å få litt dimensjon, litt høyde på noen av blomstene.





Visste du at Hobbykunst alltid har hatt sin egen kolleksjon ?

"Mathia blomster" 
og
"Mathia design"

STEMPEL
Den flotte teksten jeg valgte i dag er fra stempelplaten 

"Vennetekster HK202012"


 


På arket jeg har brukt på dagens kort er det mange flotte sølvdetaljer,
 bare se på innsiden av kortet mitt 
💗

Ønsker dere en flott søndag og en god sommeruke

-Helle-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake