tirsdag 3. mars 2020

MATHIA DESIGN...



Nå har også jeg fått de flotte stemplene fra

Mathia design



4 rykende ferske stempelplater , alle med norske tekster

"Livet er bedre med deg som venn "
er fra platen
HK20203 Kos & klem






"Takket være deg
så ler jeg
oftere,gråter mindre
Og smiler mer !"


Disse kortene har jeg laget ut fra Sissel Anita sin mal som dere kan finne
i bloggen vår .
"Rosa brettekort"


Dette kortet er mitt inspirasjonsbidrag til utfordringen
vi har på Facebook i gruppene
HOBBYKUNSTs månedlige utfordring
og i gruppa
Papirdukkene

Bli gjerne med du også

Nyt en deilig uke

-Helle-

1 kommentar:

  1. Nydelig kort! Kanskje om tiden strekker til, så skal jeg forsøke meg på et slikt for å legge inn i utfordringen deres i Papirdukkene og i Hobbykunst.

    SvarSlett

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake