tirsdag 30. april 2019

Mitt første innlegg hos Hobbykunst


Jeg er bra heldig altså ,
for nå er jeg med på teamet hos
  Hobbykunst 



Har laga invitasjoner til konfirmasjon med flotte mønsterark og stempel fra Papirdesign







Disse er fra kolleksjonen som heter "Muligheter"
Det rosa heter "Dine drømmer" 
Det turkise heter "Tro på deg selv"

Papirdesign har også flotte stempel til de fleste anledninger
På innsiden av invitasjonene brukte jeg tekster fra"Lek når du kan"

Invitasjonstemplet er fra
"Konfirmasjonsfest"

Papirdesign har også dies med teksten "Invitasjon" ,men jeg valgte å bruke silhouetten min denne gangen .




Jeg valgte å skrive all tekst til invitasjonen på pc,rett og slett fordi det ble enklere å fylle inn detaljene.
I tillegg er ikke min håndskrift noe å skryte av...


Jeg hadde en del ark av disse ,så da laga jeg bordkort ,rosa til jentene og turkis til guttene
Jeg brukte en dies fra Marianne Design som stanset ut søte kakestykker og snurreblomster .
Alle navnene er skrevet på pc og stanset ut med en dies av ukjent opphav.
Kakestykkene skal fylles med litt snop til gjestene

Kreativ hilsen fra Helle


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake