tirsdag 3. februar 2015

Mitt inspirasjonsbidrag...

Til årets første utfordring i Facebookgruppa PAPIRDUKKENE

laga jeg dette kortet.
Litt morro å finne andre maler for å prøve noe nytt.
Kortbasen er av Bazill og jeg har brukt kraftkartong som jeg liker veldig godt.
Blomster fra Prima og WOC.
Blåste støv av to gamle punchere fra MS
Stempel fra Kort & Godt og North Star Stamps
Bli med på utfordringa vår du også det oppgaven er å lifte kortet eller å lage et gratulasjonskort.
Du finner oss i gruppa
PAPIRDUKKENE på FB..







Kreativ hilsen fra Helle

Deltar i utfordringen hos
Skandinavia paper fun  Alt er lov
Nordsalten Hobbyklubb #110 -Til kvinnen
Papirdesign Bursdag
Card and Scrap #90 -Bruk blomster

7 kommentarer:

  1. Vældig flot lavet, og dejligt at se noget nyt ;-)

    SvarSlett
  2. For et flott kort du har laget :-) Tusen takk for at du er med på Papirdesigns februarutfordring. Klem fra Cathrine-DT

    SvarSlett
  3. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  4. Flott kort:) Likte godt måten du har plassert blomstene på.
    Takk for at du deltar på utfordingen vår hos NSHK.
    Jeanett

    SvarSlett
  5. Stilig kort med artig form, denne typen har jeg ikke sett før :) Fin, fint <3

    SvarSlett
  6. Vakkert kort!
    Tusen takk for at du bidrar på utfordring hos Scandinavia Paper Fun.
    DT Vibekke

    SvarSlett
  7. Utrolig lekkert kort. Gleder meg til å se deg om noen få uker :) Tusen takk for at du deltar på Scandinavia Paper Fun sin utfordring. Hilsen Kirsten.

    SvarSlett

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake